September 13, 2008

Yang Kedua

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah. Yang kedua! Monolog Anak Merdeka pula tersiar di Berita Harian, Sabtu, 13 September 2008. Saya tulis sajak itu kira-kira 2 minggu yang lalu. Saya rasa mungkin tiada harapan untuk disiarkan. Tambahan pula, saya rasa sajak-sajak patriotik begini orang selalu menilainya sebagai 'sajak keras'. Dan pagi tadi saya terkejut mendapat perkhabaran daripada Cikgu Jawe dan email daripada rakan se-GKLN yang memaklumkan tentang ini. Apa-apapun, terima kasih kepada emak saya dan Saudara Amin Minhad yang banyak memberikan sokongan.

Nampaknya saya betul-betul kena berusaha untuk memperbaiki mutu penulisan saya. Kan kan kan =)

p/s: Saya tengah tunggu ayah emailkan gambar dari surat khabar :D Dah dapat nanti baru saya muatnaikkan di sini.

Sarah Mohd Shukor
13 September 2008
Moscow, Rusia

5 comments:

Anonymous said...

Kan sudah kata...=)
menumpang bangga dan gembira lagi!
Tahniah dan abang nantikan saja yang lebih banyak pada masa akan datang lagi.

Tahniah Sarah ...
(kan dah kata lagi sekali ...hehehe)

snm | snm said...

tahniah
tahniah
tahniah
(^_^)

Anonymous said...

Tahniah lagi..;-)..Dan mungkin lepas ni,bergulung2 tahniah plak..mmg berbakat..mintak sket bakat,huhuh..=p

Ain Mardhiah said...

uish, da second within a month? dasat gak tu.. tak sia-sia jadi anak murid sifu khairil... sukoiii(^^,)V
p/s: suda balik irbid T_T

Anonymous said...

Abg Khairil:
terima kasih byk2. sy tunggu yg abg khairil pulak. dah lama menyepi. bila nak update? bila nak menggegar kembali? kan skrg dh ada co-writer ;)

Falin:
terima kasih =)

Kylex:
terima kasih byk2. mana ada bakat pun. ni tonyoh2 je tulis ni :p

Ainul:
the 2nd within a week :D yup. dia la tok guru yg paling best ;) oh. dh balik irbid ye. smoga thn 2 ni berjln lancar =)